Derfor er serviceeftersyn hos mekanikeren vigtig

Med et serviceeftersyn er det muligt at slippe for uventede problemer i forbindelse med bilen, da bilen regelmæssigt får kontroltjek. Det er på den måde muligt at opdage fejl i god tid, så problemet kan repareres, inden det bliver alvorligt, hvilket kan være både dyrt og farligt. Ved at kombinere serviceeftersynet med en reparationsaftale er bilen også sikret en effektiv og god service, hvis der alligevel opstår akutte problemer med bilen.

Mekaniker i Ballerup

Samlet pakke med fast pris

Det er muligt at finde autoværksteder og mekanikere, som tilbyder en samlet pakke med en fast pris. Der er mulighed for at finde en samlet pakke til en god pris hos en prisdygtig mekaniker nær Ballerup, som grundigt vil undersøge bilen samt reparere eventuelle problemer. Det er en fordel for bilejere at tilknytte sig en samlet pakke med en fast pris, som betales månedligt. Der kommer således ikke uventede regninger, da omkostningerne for aftalen bliver betalt løbende, så der ikke skal betales ekstra, hvis der opstår problemer. Den månedlige betalingsmulighed er en økonomisk fordel, da det sikrer, at bilen kan blive repareret på trods af manglende budget til uventede udgifter. Betalingsmuligheden skaber derfor en tryghed, så bilen altid kan blive repareret hurtigt og billigt.

Aftalens indhold

En aftale om serviceeftersyn og reparation vil dække næsten alle omkostninger, som er relateret til service, reparation og generel vedligeholdelse af bilen. Der vil dog være få undtagelser i forhold til bilens alder og tilstand, hvor der vil tages særlige forbehold. Ellers vil alle nødvendige omkostninger være dækket af aftalen, hvilket blandt andet omhandler løn til mekanikeren og omkostninger til servicen. Det gælder blandt andet også væsker, bremser og godkendte reservedele. Det er muligt at holde reparationsprisen nede ved at bruge reservedele til bilen i stedet for at bruge helt nye dele. Reservedelene vil altid være godkendte, så reservedelene fungerer lige så godt som de nye dele.

Høj service til både bilejeren og bilen

Servicen er i højeste kvalitet, hvis bilejeren indgår en aftale om serviceeftersyn og reparation. Det er både bilejeren og bilen, som får glæde af det høje serviceniveau. Bilejeren er sikret god kundeservice ved at være tryg ved mekanikeren fra autoværkstedet. Der skabes et tillidsbånd mellem bilejeren og mekanikeren ved, at bilejeren er i dialog med den mekaniker, som undersøger bilen. Det sikrer god kommunikation, så alle de nødvendige oplysninger bliver videregivet. Mekanikeren vil sørge for at kontrollere og reparere bilen, så bilejeren trygt kan køre i bilen igen. Alle autoriserede mekanikere har gennemført en faglig uddannelse, som løbende bliver suppleret med efteruddannelse, så fagligheden bliver opdateret. Endnu en serviceydelse til bilen er muligheden for at supplere undersøgelserne og reparationerne med ekstraudstyr til bilen, hvis der opstår nye behov. Det kan blandt andet dreje sig om et ønske om anhængertræk, hvor en mekaniker kan sørge for en hurtig anhængertræk montering ved det almindelige serviceeftersyn. Bilen bliver hurtig køreklar med serviceeftersyn og reparationsaftale, hvor andre ydelser kan udføres imens.

K2 Biler
Ledøjetoften 20
2765 Smørum
Tlf: 26 70 09 84